Inloggningsproblem

Den enkla anledning till att det inte varit några inlägg från mig har varit för att jag glömt av mitt lösenord. Det borde i sin tur inte vara ett problem, om det inte hade varit för att detta konto varit kopplar till en e-postadress som var spärrad.

Nåväl, idag var jag plötsligt utloggade från facebook, med samma problem – glömt mitt lösenord + synkat med spärrad e-post. Frustrerande, men tack vara Facebook ihopkoppling med mitt mobilnummer lyckades få tillgång till den spärrade e-posten. Plötsligt kunde jag lösa tillgång även här!

Min första plan var att stänga ner/få bort alla inlägg, men så började jag läsa vad jag skrivit och inser att jag vill att mina formulerade ord och tankar trots allt ska finns kvar. Kanske får jag lust att börja skriva igen? Det återstår att se.

Det är 6år sedan mitt senaste inlägg, så kort summering:

  • Jag håller i min träning, det är en naturlig del av min vardag. Med tanke på pandemin vi befinner oss i så är det mycket löpning (mål 80,5km varje månad) blandat med styrketräning. Saknar att springa lopp, men kan stoltsera med att ha genomfört 10st Midnattsloppet 10km i rad och under denna tid även 6st Göteborgsvarv och lite andra lopp! Roligast helt klart att dela löparglädjen tillsammans med familj, vänner eller kollegor.
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar